Rockmaraton?

2009.04.26. 17:08

Amint kivívtam a szüleim bizalmát és mehettem volna maratonra eltörölték az ún. alternapot és végülis kint voltam egy napot The Exploiteden 2006-ban, de nem vagyok én olyan nagy punk. De így most nézegetem a Rockmaraton idei programját és nini lesz végre olyan nap, amire meggondolom, hogy talán kimegyek július egy estéjén, ha éppenséggel el leszek halmozva pénzzel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsiszubkult.blog.hu/api/trackback/id/tr171087514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása