Pécs Est Café- interjú

2009.02.16. 20:48

 A mai nap folyamán a készülő Pécsi Est Cafénak volt egy besurranója Peti személyében, akit a The Crybabies formációból meg a Zöldből lehet ismerni. Készítettem vele egy interjút online, ami természetesen teljesen spontán volt, nem megrendezett és önmagunkat adtuk abszolút.

Eszter üzenete:

Peti, te jártál ma a Pécsi Est Caféban, ami ugyan még nem nyílt meg, de te azért szimplán besétáltál a raktárajtón keresztül. Mond csak, hogy jutott ez egyáltalán eszedbe?

Peti üzenete:

Hát az úgy volt, hogy éppen hazafele tartottam a játékboltból, mert játékszintit szerettem volna venni, és benéztem (volna) a kereskedők hátzban lévő hangszerboltba is, de az be volt zárva betegség miatt. Eszembe jutott, hogy a nemsokára nyitó szórakozóhely itt van a római szinten, aztán lenéztem.

Peti üzenete:

Először nem találtam, de egy kis kérdezősködés után nem volt nehéz benyitni az ajtón.

Peti üzenete:

Meglepett, hogy ilyen szinten áll már a berendezkedés, ezért beljebb jónapotoztam magam.

Eszter üzenete:

És ezt a magánakciódat nem állította meg senki és semmi? 

Peti üzenete:

Ahogy beléptem az ajtón, egy raktárban találtam magam, de egyből megláttam magát a szórakozóhelyet.

Peti üzenete:

Óvatosan jónapozgattam, de mivel nem válaszolt senki egyre beljebb mentem. Folyamatosan köszöngetve haladtam, amíg hangokat nem hallottam. A színpadról nyíló helyiségből jöttek (az lesz a backstage valószínüleg). 

Eszter üzenete:

És gondolom odamerészkedtél. Milyen látvány tárult eléd?

Peti üzenete:

Kellemes félhomály, piros és kék fények, sok lcd TV, nem túl nagy színpad, még ki nem rakott asztalok, bárpult, kőfalak. Elképzeltem egy koncertet. Teljesen működött a képzeletemben, azt hiszem jó hely lesz ez, legalábbis ami a hangulatot, és a koncertképességet illeti.

Eszter üzenete:

Körülbelül mennyi embert képes fogadni? Melyik helyhez tudnád hasonlítani?

Peti üzenete:

Amikor bementem két hely jutott eszembe. A kőfalak miatt a Rák, a színpadról az IH billentyű. Mondjuk a billentyűnél nagyobb hely, de egy TK nál kisebb. Hány ember fér be? Talán kétszáz? De akkor már hering party van, és az ízzadó testek sikamlósan csúsznak egymáson.

Eszter üzenete:

De koncert helynek (kisebb koncertek esetében főleg) megállja a helyét. Viszont a Pécsi Est Café majd kávézó, étterem és pubnak is szolgál majd. A hely hangulatából ítélve szerinted melyik réteg és korosztály által lesz sűrűbben látogatva?

Peti üzenete:

Szerintem létezik egy olyan [khmm] pécsi réteg, ami vágyik az igényes könnyűzenei szórakozásra, egy olyan helyre, ami nem denevér, nem összehányt, rock(de legalább gitár)zene (is) szól, nem túl sznob, és frekventált helyen van. Nos úgytűnik most lesz egy ilyen hely. Na de melyik ez a réteg? Szerintem a pécsi zenekarok tagjai kifejezetten ebbe a rétegbe tartoznak. Szeretünk normális helyen lenni,

Peti üzenete:

és közben olyan zenéket hallgatni, amik inspirálnak, amik aktuálisak, és amiről tudunk beszélgetni. Ez fontos.

Eszter üzenete:

Nyitásról tudsz valamit?

Peti üzenete:

A raktárajtó kicsit nehézkesen nyílik, a fő bejárati ajtó fotocellás nyitásúnak tűnt, az övcsatommal lehet sört nyitni, a hely gyakorlatilag alkalmatlan egy épkézláb röplabdás nyitásra(belmagassága miatt), egyébként valamilyen keddet hallotta még pár napja, de  konkrét információval nem rendelkezem 

Eszter üzenete:

Hát elvileg február 27-én már lesz ott egy HS7 koncert, ami nem kedd, hanem péntek, de akkor mindenképp nyitva lesz már. Ezekszerint csúszásra nem kell már számítani a hely jelenlegi állapota alapján. 

Köszönöm, hogy megosztottad ezeket az értékes információkat! 

Peti üzenete:

Szívesen :)

Peti üzenete:

(lemoshatom már a sminket?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsiszubkult.blog.hu/api/trackback/id/tr38947288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samurai · http://japancsaj.blog.hu/ 2009.02.22. 00:10:14

Volt mar buli december 30.-an es eleg sokan lattak akkor igaz, felig volt kesz.

Februar elejen ota pedig hetfon, kedden, szerdan mindig van valami buli szoval hajra!
süti beállítások módosítása