Fishing on Orfű and dancing in the night club! - hallottam először a 2007. május 10-ei (legalábbis azt hiszem, de mindenképp a legutóbbi első napján) sörmajálison Kiscsillag koncerten. 2008. tavaszán a 3. emeleti aulában viszont új értelmet nyert, mikor PP csak annyit kérdezett tőlem, hogy hallott valamit. Fishing on Orfű. Valami fesztivál lesz állítólag. Azt beszélik a Lovasiék szervezik. Mi van? Még homály az egész. Aztán áprilisban a Google kidobta ezt és innentől talán már rémlik mindenkinek valami (vagy mert ott volt, vagy mert a középszintű szóbeli érettségi időpontja pont beleesett a 3 nap valamelyikébe). Nekem nagyon tetszett, a hangulat nagyon családias volt, hiszen a fesztiválozók nagy része pécsi volt, a 3. nap végére a sok embert ismertem már látásból.

Idén is lesz. Tavaly tóátugrás szellemébe, most szörnyvadászat céljából. A honlapon működik fórum, elvileg ott lehet javaslatokat tenni a fesztivállal kapcsolatba, nem tudom mennyire figyelik a szervezők meg, hogy milyen sokan és gyakran írnak oda (tekintve, hogy én csak egyszer jártam arra). Fellépők szerintem nagyjából hasonlóak lesznek a tavalyiakhoz, de ha valakit elkaptak fent a sátraknál kérdőívvel (fesztivállal kapcsolatos ötleteket vártak), akkor talán találkozik a javaslataival az idein.

Nem sok információ van még róla (valójába semmi, ami decemberben lehet, hogy nem is olyan meglepő), de azért remélem a szóbeli érettségieim nem fogják veszélyeztetni ezt a 3 napot és a közvetlen közelüket, ja és senkiét no meg, hogy legalább lesz olyan jó, mint a 2008-as, de inkább jobb.

Ma van Kispál a Sportcsarnokba vagyis ebben a pillanatban (és mivel nem ott vagyok, ezért nincs jobb dolgom, mint böngészni ilyesmik után), ezért ha Lovasi netán említ valamit a Fishing on Orfűről, akkor nyugodtan dobjon ide egy kommentet. Előre is kösz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsiszubkult.blog.hu/api/trackback/id/tr71849415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása